ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

ACEA: «Πρέπει να ανοίγουν 14.000 σημεία φόρτισης την εβδομάδα στην Ευρώπη»

Η ACEA καλεί όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ να εντείνουν επειγόντως τις επενδύσεις σε υποδομές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει ήδη στην αγορά εκατοντάδες μοντέλα οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών ρύπων, αλλά έχει σοβαρές ανησυχίες για την αργή ανάπτυξη της υποδομής που απαιτείται για τη φόρτιση και τον ανεφοδιασμό αυτών των οχημάτων. Με τις πωλήσεις των ηλεκτρικά αυτοκινήτων να αυξάνονται κατά 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας τα 1,7 εκατομμύρια μονάδες πέρυσι (ή το 18% της συνολικής αγοράς), ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 2,5 φορές την ίδια περίοδο, αριθμός κατώτερος από τον απαιτούμενο.top 10 - Δείτε τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα στην Κύπρο… σήμερα!

Σύμφωνα με νέα έρευνα που βασίζεται σε ανάλυση της McKinsey, έως το 2030 θα απαιτούνται έως και 6,8 εκατομμύρια δημόσια σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την ΕΕ για να επιτευχθεί η προτεινόμενη μείωση κατά 55% του CO2 για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Ο αριθμός αυτός είναι σχεδόν διπλάσιος από αυτόν που προτάθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην πρότασή της για τον Κανονισμό για την Υποδομή Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR), ο οποίος βρίσκεται τώρα υπό διαπραγμάτευση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.

Αυτό σημαίνει ότι έως και 14.000 δημόσια σημεία φόρτισης για όλα τα τμήματα οχημάτων θα πρέπει να εγκαθίστανται σε ολόκληρη την ΕΕ κάθε εβδομάδα – σε σύγκριση με λιγότερο από 2.000 την εβδομάδα αυτήν τη στιγμή.

«Η μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους είναι ένας μακροπρόθεσμος αγώνας», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group της ACEA, Oliver Zipse. «Η βασική πρόκληση τώρα είναι να πειστούν όλα τα κράτη μέλη να επιταχύνουν τον ρυθμό ανάπτυξης της απαιτούμενης υποδομής. Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε ένα φιλόδοξο συμπέρασμα της πρότασης AFIR, τόσο ως προς το χρονοδιάγραμμα όσο και ως προς τους στόχους που θέτει για κάθε χώρα της ΕΕ».

Αν και θα απαιτηθούν στην αρχή σημαντικές επενδύσεις, αυτές αντιπροσωπεύουν μόνο ένα κλάσμα των συνολικών επενδύσεων σε συγκρίσιμα έργα υποδομής – και θα αποφέρουν τεράστια περιβαλλοντικά οφέλη. Πράγματι, το νέο ερευνητικό έγγραφο εκτιμά το ετήσιο κόστος για την υποδομή δημόσιας φόρτισης σε 8 δισεκατομμύρια ευρώ – περίπου το 16% της επένδυσης σε δίκτυα 5G και υψηλής διαδικτυακής ταχύτητας.

Οι τοποθεσίες, ο χώρος και τα επίπεδα φόρτισης που απαιτούνται για την υποδομή βαρέων οχημάτων είναι διαφορετικά από εκείνα για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Σύμφωνα με το ερευνητικό έγγραφο, τα φορτηγά θα χρειάζονται 279.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2030, εκ των οποίων το 84% θα ανήκουν σε στόλους. Τα υπόλοιπα σημεία φόρτισης θα είναι κυρίως δημόσια, γρήγορης φόρτισης στον αυτοκινητόδρομο (36.000) και δημόσια σημεία φόρτισης κατά τη διάρκεια της νύχτας (9.000).

Auto: Τελευταία Ενημέρωση